In med Muffe till huset! sign now

Viktigt att ni lдser hela texten pga att denna namninsamling har startats om pga fusk.

Som ni alla sдkert vet sе blev Muffe utrцstad frеn Big Brother 2006. Det дr sе att vi vill ha honom tillbaka in i huset igen. Utan honom sе kommer inte Big Brother vara nеgot roligt program att titta pе mer. Han och Jessica hade sina stunder dдr dem hade det jдttekul tillsammans och sе hade dem stunder dдr dem pratade mycket och ibland bцrjade brеka ocksе. Detta skapar spдnning i huset och man funderar "vad hдnder hдrnдst" nдr det gдller Muffe och Jessica. Vad дr Big Brother utan spдnning och "drama" ? INGENTING. Sе om du vill att Muffe ska gе in i huset igen sе skriv pе hдr sе ska vi skicka det vidare till de ansvariga fцr Big Brother. Tro nu inte att Muffe inte kan komma in i huset bara fцr att han rцstades ut. Bara den person som frivilligt bestдmmer sig fцr att lдmna huset fеr inte komma tillbaka. Muffe blev UTRЦSTAD och pе sе sдtt har han chans att komma in igen. Kommer han in igen sе kommer spдnningen tillbaka , programmet blir roligare och roligare och mer intressant att kolla pе. Sе skriv pе nu och tipsa vдnner ocksе sе vi kan fе massvis med underskrifter sе att vi kan skicka det vidare till de ansvariga.

Det дr viktigt att ni fyller i erat FULLA namn , alltsе tex: Bert Andersson. Det дr ocksе viktigt att ni INTE skriver pе flera gеnger med en massa pеhittade namn. Detta kommer bara leda till att man fцrstцr fцr oss som fцrsцker gцra allt fцr att muffe ska fе gе in i huset igen. Sе SNДLLA hitta inte pе en massa namn , skriv ditt fulla riktiga namn EN GЕNG och tipsa vдnnerna ocksе om detta , men fuska inte fцr det kommer bara leda till att vi blir tvugna att stдnga ner denna namninsamling ocksе. Lдnken till bannrarna (bilderna) som ni kan lдgga upp pе er websida ang. detta finns under :

TACK!

Krista NealBy: