F1.no mГ ikke stenges ned! sign now

Til F1.no sin redaksjon,

Dette er ett opprop fra flokken i forum biten pГ F1.no, kjent som вforum.f1.noв. Vi ser pГ F1.no som et veldig viktig medium i hverdagen for Г kunne fГёlge med i Formel 1 sporten, vi bruker mediet for Г berike vГres kunnskaper om sporten, det blir brukt som en innfallsvinkel for nykommere og ogsГ et samlested for den genuint interesserte Formel 1 fan som har norsk som hovedmГl.

Vi er meget lei oss for at dere har stengt ned denne siden, og dette er en underskriftskampanje som kanskje vil fГ de aktuelle personer til Г tenke gjennom situasjonen og kanskje en dag Гpne opp igjen vГrt beste tilholdssted pГ Internet.

Vi har ogsГ samtidig stor respekt for den avgjГёrelse dere har tatt i denne stund, og vil understreke stor sympati og takk for all den glede og kunnskap dere sГ langt har gitt oss. Vi Гёnsker dere ogsГ den beste lykke i all fremtid.

HГper dette blir lest og at dere ser dere har vekket en hele generasjon med Formel 1 interesserte nordmenn, muligens langt mer enn hva Carlsen og Gulbrandsen klarte.

Hilsen Forum versting;

Ville (og resten av de som signerer under her)

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter