Danmark skal жndre sin indvandringspolitik at udelukke muslimer. sign now

Danmark skal жndre sin indvandringspolitik at udelukke muslimer.

Islam er bеde en religion og en politisk ideologi, og dens politik er suprematisk. Det vil sige, lжren om mainstream islam kommando muslimer at arbejde hen imod dominans af deres religion over alle andre religioner, og undertvingelse af alle mennesker til den islamiske politiske system (shari'a).

I den forstand, sшger Islam at vжlte den etablerede politiske principper i Danmark, og erstatte det med sharia. Det er oprшr.

Dette gжlder ikke henvise til nogle "ekstreme" eller "radikal" form for islam. Sharia er en grundlжggende del af mainstream islam. (Lжs mere om det:. Islam 101) Det er en pligt for enhver muslim at strжbe efter at etablere Sharia hvor det er muligt. Det betyder en dansk statsborger, som udшver den islamiske tro fuldt ud skal nшdvendigvis begе oprшr.

Desuden en af ​​de grundlжggende principper i den tro, at loyalitet over for islam har forrang frem loyalitet over for nogen regering eller land.

Nеr muslimer flytter ind i ethvert land, starte en vis procentdel af dem agiterede for sжrlige hensyn. De begynder at organisere og pеvirke nation politisk pе en mеde, der er godt for islam og dеrligt for frihed og lighed. Nеr den procentdel af muslimer i et lands befolkning bliver hшjt nok, fеr de sе megen politisk magt, friheder og rettigheder begynder at forsvinde.

Der kan vжre masser af muslimer, der afviser disse grundlжggende principper for den islamiske doktrin, men vi har ingen mulighed for at bestemme, hvem der gшr og hvem der ikke gшr. Vi kunne spшrge dem om deres indvandrings-ansшgning, men en anden islamisk princip gшr det muligt for muslimer at bedrage ikke-muslimer, hvis det hjжlper spredning eller dominans af islam, sе vi kan ikke stole pе deres svar.

Vi bшr ikke tage chancen, i hvert fald indtil vi finder en mеde at afgшre, hvem der reelt afviser de politiske mеl af islam, og hvem der ikke gшr. I mellemtiden bшr vi stoppe alle indvandring til Danmark af muslimer.

Betyder dette synes ekstreme? Det er ikke sе urimeligt, som det mеske ser ud. Vi har allerede vжlge, hvem der kan indvandre, og hvem kan ikke. Vi gшr reglerne. Dette er vores land, trods alt. Vi er ikke forpligtet til at tillade nogen at immigrere, bare fordi de har lyst. De gшr det med vores velsignelse, eller de ikke gшr det.

Sе denne politik vil blot tilfшje en ny sondring til det allerede eksisterende indvandring kriterier.

Den fшrste kritik af denne politik vil sandsynligvis vжre: "Det er racistisk." Men islam er ikke en race, det er en ideologi. Denne foreslеede politik er intet mere end oplyst, rimeligt selvopholdelse. Hvis der er en gruppe af enhver art (religiшse eller ej) med en etableret hensigt at omstyrte vores regering, ville det vжre selvdestruktivt at give indrejsetilladelse til deres medlemmer.

Lad os gшre det smarte ting og stoppe den muslimske indvandring til Danmark nu. Sammen med os og underskrive dette andragende. Og sе opfordre alle du kender til at underskrive det.

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter

Lilia PopeBy:
Justice, rights and public orderIn:
Politiske ledere i Danmark