Dance op Donna sign now

Het populairste muzikale exportproduct van ons land is nog steeds dance muziek. Tot enkele maanden geleden kwam dit genre ruim aan bod op radiozender Donna. Na hun koerswijziging is er geen plaats meer voor Milk Inc, Lasgo, Ian Van Dahl, Sylver, Kate Ryan, Jessy,... Nochtans zijn deze acts nog steeds heel erg "hot" en is er geen reden voor het feit dat ze nu ineens niet meer bij Donna passen terwijl artiesten uit het R&B-genre zoals 50 Cent veel sneller airplay krijgen, wat een nog vreemdere koerswijziging is. Milk Inc, Lasgo en co doen het zonder Donna nog steeds sterk in de hitparades, maar de dance acts krijgen tegenwoordig zo goed als geen airplay meer in ons eigen land en de waardering is daardoor ondermaats. Dit resulteert ook in steeds mindere verkoopcijfers, want airplay als steun is nog steeds heel erg belangrijk.

Josephine BrownBy:
AnimalsIn:
Dance terug een plaats laten krijgen op de playlist van Donna