Cartoon Network moet weer terug op de kabel!!! sign now

Mensen!

Ik en vele andere zijn het eens geworden dat het afgelopen moet zijn met het vergiftigen van de tere kinderzieltjes van ons land door ondermaatse, slecht vertaalde en pro-Amerikaanse tekenfilms op zowel Nickelodeon(houdt goed in de gaten dat MTV dit bezit en het op deze manier schaamteloos meer en misschien wel alle zenders in de wereld in bezit wil krijgen), Jetix(of Fox Kids of boeiuh) als respectabele, normale, Nederlandse zenders.
Dit moet stoppen!! De glorietijden die Cartoon Network heetten moeten weer terug. Het is dan weliswaar Amerikaans, maar het had ook de klassiekers, zoals de Flinstones en de Jetsons, uit de tijd dat het niemand wat kon schelen waar tekenfilms vandaan kwamen. Bovendien gingen ze een goeie kant op met tekenfilms als Samurai Jack, waarmee ze voor een deel de Japanse Anime-richting insloegen en ze zijn hiermee doorgegaan, zoals ik op de site gezien heb.
Hiernaast zijn er ook de onder jongeren zo populaire tekenfilms als Ed,Edd & Eddy en Dexter's Lab.
Dus, mensen in Nederland zonder digitale televisie (de elitaire amerika-wannabe's!!!) vereenigt u en zorg dat Cartoon Network weer terug op de oude beeldbuis van zowel de welbedeelde als de simpele arbeider komt!!

Cassandra StanleyBy:
Culture and SocietyIn: