Brugge Bestuur Buiten sign now

Beste (Brugge)supporters.

Begint u ook stilaan genoeg te krijgen van het Brugse bestuur waar het geld boven het sportieve primeert? Terwijl Anderlecht al ongeveer 4 spelers kocht zit ons bestuur te zeggen dat het slechts 1 speler zal kopen, hoewel er zeker minimum 3 spelers moeten bijkomen, denk hierbij maar aan verdediging, middenveld en aanval. Na het vertrek van Rune Lange (die wanneer hij fit is toch al veele belangrijke doelpunten scoorde) kregen we volgende beslissing te horen: er komt geen nieuwe spits. wat als Balaban en Salou out zijn of een mindere dag hebben? dan schieten enkel Yulu-Matondo,Daniel Chavez en Manasseh Ishiaku over. Daniel Chavez wordt u aanzien als verbeterde versie van Josй Paolo Guerrero(Bayern-spits)maar we zullen eens zien hoeveel speelgelegenheid hij zal krijgen dit seizoen. Ook de Senegalees Diallo wordt aanzien als groot talent, maar of hij de kans zal krijgen zicht te bewijzen is nog maar de vraag!

Het Club-bestuur zette Jan Ceulemans aan de deur, okй, misschien wel verdient, maar de man kon maar roeien met de riemen die hij heeft, en dan nog de manier waarop past echt niet in het Club Brugge plaatje.

Marc Degryse werdt onthaald als een held, maar wat heeft hij ontussen bereikt?geen enkele transfer die een meerwaarde betekent heeft hij gerealiseerd. Enkel Vermant kon zich doorzetten

Als u net zoals ik genoeg hebt van de lakse houding vn het bestuur teken dan deze petitie.

Katelyn FloydBy:
Transport and infrastructureIn: