batterij voor laptop HP PG03XL - alle-accu.nl sign now

Geschikt voor meerdere HP modellen laptops. Deze PG03XL laptop accu bevat hoogwaardige lithium-ion cellen en levert 5430mAh/65WH 11.55V. Net als alle producten is deze accu voorzien van 1 jaar volledige garantie en een dertig dagen niet goed, geld terug regeling.

Accu HP PG03XL
Laptop accu PG03XL 5430mAh/65WH 11.55V

Hoge kwaliteit HP PG03XL batterij,100% nieuw,12 maanden garantie.

Merken : HP accu
Type : Li-ion
Capaciteit : 5430mAh/65WH
Voltage : 11.55V
Model nummer : PG03XL

Op deze PG03XL Laptop accu krijgt u 12 maanden garantie. Daarnaast bieden wij een unieke 30 dagen geld-terug garantie: indien u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze altijd terugsturen en uw geld terug krijgen,En neem contact met ons op : info@alle-accu.nl .

Compatibele modellen :

For HP 15-ap012dx HSTNN-LB7C 831532-421 3ICP4/78/122 TPN-Q168
Charge limit voltage: 13.2V

Vervangt de volgende batterij :

PG03XL

Kenmerken van de accu voor HP PG03XL:

Alle accu's van alle-accu.nl zijn voorzien van de moderne Lithium-Ion techniek, onderworpen aan de meest recente en strengste kwaliteitseisen. Dit geldt ook voor de accu voor HP PG03XL. Met een capaciteit van 5430mAh/65WH 11.55V kun je weer ruime tijd mobiel werken op je laptop.

HP PG03XL Laptop Batterij Onze garantie: 100% nieuw + 1 jaar garantie + 30 dagen geld terug + 100% Veilig Winkelen Garantie + Snelle verzending.

Kwaliteit en veiligheid:

Deze HP PG03XL laptop accu (5430mAh/65WH 11.55V) bevat hoogwaardige technische onderdelen en is getest volgens de strenge CE veiligheidsnormen. De PG03XL accu is voorzien van een chip die overbelading en kortsluiting voorkomt. Daarnaast wordt de PG03XL accu gemaakt van hoogwaardige cellen die geen last hebben van het 'geheugen-effect'.

HP PG03XL laptop accu Onderhoud Tips: - Oplaadbare batterijen zal snel slijten, wanneer ze worden alleen in rekening gebracht voor een korte periode van tijd. Als de laptop niet in gebruik is, zoals voor het slapen gaan, steek de stekker in een stopcontact en laat het op te laden totdat de batterij vol is. - Wanneer u voor het eerst een laptop of een elektronisch apparaat dat moet worden opgeladen voordat u deze kunt gebruiken kopen , altijd opladen op volle capaciteit. Een laptop zal werken met slechts een klein beetje van de macht, maar als het niet volledig is veelvuldig wordt toegepast, het zal beginnen om zijn vermogen om een lading vast te houden te verliezen. - De meeste laptop gebruikers zullen de stekker in het netsnoer zelfs wanneer de HP PG03XL Laptop batterij is niet laag. Dit is echter ook waardoor de batterij afvoer in kleine stappen. Voordat u de laptop, verwijder de batterij en steek vervolgens de stekker in het stopcontact, zodat de laptop op alleen netstroom. Bewaar de accu op een koele, droge ondergrond en vervang deze wanneer u uitschakelen van de laptop.

Laptop battery HP PG03XL>> Batería del portátil HP PG03XL>> batteria Notebook HP PG03XL>> HP PG03XL Akku>>> HP PG03XL Laptop accu

Hete producten: FPCBP405 Fujitsu Batterij Voor Laptop 5800mah/63wh, 10.8V, batterij voor Fujitsu Lifebook S904 SH904, Merknaam:Fujitsu DO02XL HP Batterij Voor Laptop 33Wh, 3.8V, batterij voor HP Pavilion X2 10 Series, Merknaam:HP 271J9 Dell accu tablet 30Wh, 11.1V, batterij voor Dell Latitude 13 7000 7350 Series GWV47 0GWV47, Merknaam:Dell B31N1345 ASUS Batterij Voor Laptop 48Wh, 11.4V, batterij voor ASUS Transformer Book Flip TP500L TP500LA TP500LN, Merknaam:ASUS 061384 Bose helemaal nieuw batterij 2230mAH/17Wh, 7.4V, batterij voor BOSE SOUNDLINK Mini Series, Merknaam:Bose 063404 Bose helemaal nieuw batterij 2230mAH/17Wh, 7.4V, batterij voor BOSE SOUNDLINK Mini I Series, Merknaam:Bose 404600 Bose helemaal nieuw batterij 2300mah, 11.1V/12.4v, batterij voor Bose SOUNDLINK I II III, Merknaam:Bose FPCBP434 Fujitsu Batterij Voor Laptop 24wh/2250mah, 10.8V, batterij voor Fujitsu LifeBook AH544 E733 E734 S904 Series, Merknaam:Fujitsu T9500C Samsung accu tablet 9500 mAh=36.10Wh, 3.8V, batterij voor Samsung Galaxy Note Pro 12.2 Galaxy SM-P900 P905, Merknaam:Samsung B31N1536 ASUS Batterij Voor Laptop 48Wh, 11.4V, batterij voor ASUS TP201SA TP201SA-3K, Merknaam:ASUS

• 11 May 20191. abby466
    I support this petition