Amy Winehouse No Brasil!!! sign now

Por haver o Brasil uma grande admiração ao trabalho da adorável AMY JADE WINEHOUSE estamos protocolando esta petição solicitando, confiantes, o agendamento, de pelo menos uma, apresentação deste fenômeno do Soul.

Os brasileiros não se conformam de não poder compartilhar a tão raro talento e sensibilidade musical. Também merecemos assistir a única britânica ganhadora de cinco Gramy´s.

Convictos de que uma apresentação no BRASIL seria histórica é que vimos apresentar uma lista de assinaturas , dos mais apaixonados admiradores que esperam ANSIOSAMENTE a apresentação da maravilhosa AMY WINEHOUSE.

Atenciosamente

Rejane-membro da comunidado do Orkut

....................................................................

For having Brazil a great admiration to the work of adorable AMY JADE WINEHOUSE we are protocolling this petition requesting, confident, the agendamento, of at least one, presentation of this phenomenon of the Soul. The Brazilians are not satisfied themselves of not being able to so rare share the talent and musical sensitivity. Also we deserve to attend the only winner British of five Gramy´s.

Convictos of that a presentation in BRAZIL would be historical that we saw to present a list of signatures, of is gotten passionate admiring that ANXIOUSLY waits the presentation of wonderful AMY WINEHOUSE.

Yours truly

Rejane-member of the community of the Orkut .

• 06 August 20041. Germano B
    I support this petition