WHAT IS ONLINE PETITION

Welcome to Activism - Online Petition, the first and foremost location for hosting your online petition.

We at Activism - Online Petition believe that the impetus to change the world can come from us,that each and every one of us can and must make our ideas known and share them with others.

We believe that without a dedicated location for our causes, even the smallest and most ordinary ones, nobody is really free.

For this reason we created Activism - Online Petition. It is free, independent, yours and ours.

How to write a petition »

CREATE PETITION

Strengthen your causes!

• - The number one platform for gathering signatures
  • - Absolutely and totally free of charge
  • - The possibility of promoting your petition on Facebook and other social networks
  • - The possibility of downloading signatures in PDF or DOC to print and take with you to the petition recipients
  • - Greatest visibility for your petition
  • - Ethical Code

Let us change the world from the bottom up!

Create your first petition now »

Sssssssss "Ttt Uuuuu vvvv ww Xxxxxxxxx"

Nenhuma Discriminação é mais brutal do que a discriminação contra si mesmo.O paulista olha ao seu redor e se vê um estrangeiro em sua própria terra. Presencia desrespeitos e hábitos impostos. Alta criminalidade, hospitais superlotados. Isto tudo relacionado à migração desenfreada que a nossa terra sofreu nos últimos tempos. Entretanto, ao reagir e se manifestar sobre estes fatos, o paulista é criminalizado, acusado de ter "conceitos prévios". Impuseram que era um tema proibido. Porém, isto não se cabe em um sistema democrático. Este Manifesto irá apresentar dados diversos e ... continue »

MOST SIGNED