Etisk regelsæt

Vores etiske regelsæt

Petition Online - Danmark aktiviteter udføres i nøje overensstemmelse med de værdier og principper, der er indeholdt i det etiske regelsæt, til konstant inspiration til adfærden af virksomhedsledere, medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere.

Ved at følge dette regelsæt er vi blevet platform nummer 1 for indsamlingen af underskrifter, selv om vi er meget nye - fra 2009.

Vores drøm er at ændre verden, og selv om vi ikke altid lykkes, så har vores online underskriftsindsamlinger tjent og tjener fortsat til at få dig hørt. Intet medie er så hurtigt og øjeblikkeligt som internettet.

Med dette Etiske Regelsæt, vil Activism netværk formelt følge principperne om legitimitet, retfærdighed, gennemsigtighed og ansvarlighed som grundlag for dets adfærd.

Dette regelsæt definerer de væsentlige regler for god opførsel af medlemmer, medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere. De er som en del af deres arbejde forpligtet til at udføre opgaver med professionalisme, flid, ærlighed og retfærdighed, samt at følge selskabets og kundernes interesser, og medlemmernes generel behov. Udøvelsen af ​​beslutningsbeføjelser og aktiviteter bør derfor følge disse værdier og principper. Virksomheden vælger sine medarbejdere blandt dem (enkeltpersoner og selskaber), som deler samme værdier. Manglende overholdelse af dette kodeks bør betragtes som manglende overholdelse af de etiske principper og pligter for loyalitet over for virksomheden.

Petition Online - Danmark modtager ikke penge fra regeringer eller organisationer, den eneste økonomiske støtte fås via reklamer, som du ser på websiderne. Annoncerne administreres af førende tredjepartspartnere, såsom Google Inc., der accepterer vores egen filosofi. Det er bare en displayannonce, uden overførsel af oplysninger om vores brugere. Der er som om man ser en tv-reklame.

Vi vil aldrig levere data af dem, som har underskrevet petitionerne til eksterne virksomheder, fordi den, der underskriver ikke giver sine data til os, men giver sit navn til kampen, ​​som han tror på.

Ved at følge dette etisk regelsæt er vi blevet vigtige partnere med Nonprofit foreninger, ikke-statslige organisationer, og med almindelige borgere rundt om i verden. Vi er det sted, hvor den ikke-voldelige kamp begynder.

Etisk regelsæt

Petition Online - Danmark er aktiv med at indsamle underskrifter online. Den udviklingsmodel, der er foreslået, er for en virksomhed, der sætter sig på markedet med høje moralske værdier, såsom fuld overensstemmelse med loven, respekt for arbejdstagere, og fair konkurrence med andre organisationer, som opererer indenfor samme område. Trofaste overfor grundlæggende valg, Petition Online - Danmark er baseret på de værdier om ærlighed, åbenhed, fortrolighed, sikkerhed og fair konkurrence og er forpligtet til at overholde denne "Code of Conduct" i alle sine handlinger, interne såvel som eksterne. I denne sammenhæng, udgør dette kodeks en reference, som alle interessenter, som på nogen måde bidrager til eller styrer Petition Online skal opfylde i hele deres adfærd.

Principper:

Tillid

Petition Online - Danmark kan ikke lykkes uden tillid fra alle dem, der hver dag giver deres bidrag til firmaet: kunder, medarbejdere, leverandører, samarbejdspartnere. Tilliden er baseret på en fælles mission, på opfyldelse af hver af de værdier og bestemmelser i dette Regelsæt: hver person forpligter sig derfor at følge det nøje. Manglende overholdelse af reglerne i dette kodeks er ikke foreneligt med arbejdet i Petition Online - Danmark, på hvilket som helst niveau. Derfor er det vigtigt at der er gensidig respekt for den enkeltes rolle. Dette fører til et samarbejde mellem mennesker der er kendetegnet ved en ensartet anvendelse af manerer og sprog, der følger den holdning, retfærdighed, respekt og god opførsel, der skal altid være til stede i strukturen og i relationer udadtil.

Menneskelige Ressourcer

Vurderingen af ​​menneskelige ressourcer, respekt for deres autonomi, belønning baseret på deres deltagelse i firmaets beslutninger, er alle grundlæggende principper for Petition Online - Danmark. Her arrangeres træningsprogrammer og uddannelse til formål at forbedre professionalisme og specifikt at bevare og styrke kompetencer erhvervet i løbet af samarbejdet.

Ærlighed

Petition Online - Danmark skal sikre, at dets medlemmer, medarbejdere og netværk har en bevidsthed om den etiske betydning af deres handlinger. Personlig eller virksomhedsprofit forfølges ikke på bekostning af overholdelse af de love og normer, som heri er angivet. Især skal man forhindre ulovlige fordele til kunder eller leverandører. Petition Online - Danmark skal sikre, at dets medlemmer, medarbejdere og agenter ikke fungere i situationer, hvor de selv besidder eller på vegne af tredjemand, interessekonflikter med deres kontraktmæssige modparter.

Transparens

Petition Online - Danmark skal klart sikre transparens blandt dets medlemmer, medarbejdere og netværk. Desuden skal retfærdighed og omhu i alle handlinger fremmes. Til dette formål sikres det at virksomhedens retningslinjer er komplette og gennemskuelige.

Diskretion

Givet de særlige forhold i virksomheden, skal Petition Online - Danmark også sikre, at dets medlemmer, medarbejdere og netværk vil beskytte fortroligheden af ​​personoplysninger om kunder og alle de, der leverer til ethvert formål deres personoplysninger til Petition Online - Danmark, både i personlige databaser og koncernarkiver og skal sikre, at de overholde samtlige formaliteter, der kræves af de gældende regler om privacy. Håndtering af de indsamlede data vil blive benyttet af Petition Online - Danmark udelukkende til udøvelsen af de til dem tilknyttede aktiviteter.

Enhver der, i henhold til deres rolle eller det udførte arbejde, har adgang til intern viden om Selskabet eller dets kunder, er forpligtet til at overholde gældende love og procedurer og sikre kontinuerlig fortrolighed og privacy. Adgang, lagring, videregivelse af personlige oplysninger om kunder af enhver art forekommer kun til formål, der er nødvendige for at levere tjenesten og kun fra nødvendigt personale. De ansatte, medlemmer og medarbejdere i virksomheden forpligter sig til nøje at overholde vores Privacy Policy.

Upartiskhed

Petition Online - Danmark skal sikre, at dets medlemmer, ansatte og medarbejder opererer under hensyntagen til de konkrete omstændigheder og ikke tager diskriminerende og opportunistisk adfærd i anvendelse. Petition Online - Danmark forpligter sig til ikke at diskriminere på grund af race, religion, køn, politisk anskuelse og fysiske handicap.

Sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen

Petition Online - Danmark skal sikre, at dets medlemmer, ansatte og medarbejdere træffer alle de sikkerhedsforanstaltninger, der kræves af den teknologiske udvikling, og at den fysiske integritet og moralske personlighed af arbejdet er til stede.