HVAD ER PETITION ONLINE - DANMARK

Velkommen til Activism - Petition Online - Danmark, det første og vigtigste site for at tage imod din petition i Danmark.

Vi tror på Activism - Petition Online - Danmark at vilje og styrke til at forandre verden kommer fra os selv, at hver enkelt af os har mulighed for at frigøre egne idéer og at dele dem med andre.

Vi tror på at uden en plads til egne kampe, selv de helt små hverdagsagtige, er der ingen der er helt frie.

Derfor har vi skabt Activism - Petition Online - Danmark. Det er frit, gratis, uafhængigt, jeres og vores.

Opret straks din første petition »

OPRET PETITION

Få støtte til dine kampe!

• - Platformen til underskriftsindsamling nummer 1 i Danmark
  • - Absolut og fuldstændig gratis
  • - Mulighed for at fremme din petition på Facebook og andre sociale netværk
  • - Mulighed for at hente underskrifter i formaterne PDF og DOC for at printe dem ud og udlevere dem til petitionsmodtagere
  • - Maksimal synlighed for din petition
  • - Læs vores Etisk Regelsæt

Lad os ændre denne verden nedefra!

Opret straks din første petition »

Afskaffelse af regel om bopælspligt i Roskilde for at købe en kolonihave

I forbindelse med seneste Kreds generalforsamling blev det vedtaget at bibeholde regler om at man SKAL have bopælspligt i Roskilde kommune for at leje en have i en af Roskildes haveforeninger.
Trods en heftig debat med Inga Jørgensen (formand for haveselskabet) har det ikke været muligt at tale hende til fornuft! Hun står naglet fast på at det er Roskilde haveselskab alene der bestemmer alle regler i kolonihaverne! Det er en meget begrænset mængde mennesker der åbenbart bestemmer det hele, og er ikke i stand til at gå i dialog om beslutningerne. ifølge borgmester Joy mogensen ... fortsæt »

MOST READ

• I DAG