SAVE THE CHATTERTON COTTAGE PROJECT registrera nu

Chatterton House, the birthplace of famous Bristolian boy-poet Thomas Chatterton, has over the past seven years fallen into a serious state of disrepair - despite the council's obligation to maintain the building due to its listed status. We have recently occupied the building and are taking direct action to save both the building and its cultural status. We think it is terrible that the works of Thomas Chatterton are so little known in his own city and aim to spread the word through poetry open mic nights and other cultural events.

Recently we have come under pressure from the council to leave the property. They have claimed that they were planning to do work on the building in July but this seems unlikely since they have left the building empty for the past SEVEN years without doing anything to it.

If you support our occupation and renovation of the building and would like to see Bristol celebrate the heritage of Chatterton then please sign this petition. Your support is much appreciated.

Signera Petitionen

Skylt med Facebook sign_with_twitter
ELLER

Om du redan har ett konto logga in, annars gå vidare till registrering och signering genom att fylla i fälten nedan. .
e-post och lösenord kommer att vara dina konto uppgifter, så att du kan signera petitioner efter inloggningen.

Integritet i sökmotorerna? Du kan använda ett smeknamn:

Var noga med att din e-post måste vara giltig för att din underskrift ska kunna godkännas annars kommer din proceduren att avbrytas.

Jag bekräftar registrering och jag godkänner Användning och begränsningar av tjänster

Jag bekräftar att jag har läst sekretesspolicyen

Samtycke till behandling av personuppgifter
Godkännande för kommunikation och/eller överföring av data till samarbetspartners och tredje parter som arbetar inom områdena tjänster, redaktionell, energi, telefoni, turism, kommunikation, underhållning, finansiell, försäkring, bilindustri, storskalig konsumtion, humanitära och välgörenhetsorganisationer. Och andra reklam-och kommersiella ändamål med hjälp av post eller telefon och/eller automatiserade samtal eller samtalskommunikationssystem utan ingripande av en operatör och/eller elektronisk kommunikation, såsom e-post.

Anslagstavla