STOP TAX ON THE MONEY USED FOR PAYING STUDENT LOANS assine agora

Citizens ought not need to pay government or state income tax on wages, retirement reserves, standardized savings, or other pay to incentivize training advance reimbursement, when it is utilized to reimburse education loan debt. The volume of education loan is taking off, the advance rates are amazingly high in respect to rates paid for investment funds, and the middle class- - youthful and old - is saddled with education loan debt. We require a mechanism like 529 strategies that will make it simple to move cash from wages, retirement reserves, government disability or other pay into tax free records that can be utilized to settle up student and Parent Plus loans. I, undersigned, would like to request the New York State House to stop the state and federal income tax on wages, social security and any other income like retirement funds, when they are used to repay the loans for education purpose. Raise your voice for this issue by signing this petition

Patricia Gomez– Tax Manager at Swiftbadcreditloans.com

patriciagomez@texdept.com

2352 McKinney Ave, Dallas, TX 75201, United States

Tel: +1 124-425-5843

Assinam Petição

Facebook assinatura sign_with_twitter
OU

Se você já se dispõe de uma conta prossiga com o login, caso contrário proceda à inscrição e assinatura preenchendo os campos aqui embaixo.
Nome de usuário, e-mail e senha serão os seus dados da conta, poderá assim assinar outras petições depois de ter prosseguido com o login.

Privacidade nos motores de busca? Você pode usar um apelido:

Atenção o e-mail deve ser válido para que possa validar a sua assi natura, caso contrário será anulado.

Painel De Mensagens

Petições relacionadas

Assinam Petição

Facebook assinatura sign_with_twitter