WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

help thuisloze straatnieuws verkoper robert utopia in

ja mensen teken deze petitie

want het is gewoon van de zotte hoe de mol mijn groep dak en thuisloze neerzet in utopia dat ze er allemaal zelf voor gekozen hebben dat ze niet willen werken en op blote voeten lopen wat niet zo is want ik wil wel werken en dat doe ik ook met straatnieuws loopt niet op blote voeten en heb er niet zelf voor gekozen en daarom oa wil ik utopia in en ik heb dus jullie handtekening nodig dus teken deze petitie want de mol is niet goed bezig kom je aan dak en thuisloze dan kom je aan dus teken mensen ... doorgaan »