Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Het is genoeg geweest! We betalen maandelijks een hoge premie om ons te verzekeren voor onze gezondheid, dit is logisch want gezondheidszorg is nou eenmaal duur, en hier zal niemand over klagen. Maar sinds een aantal jaren heeft de overheid bedacht dat er een verplicht eigen risico ingevoerd moest worden, een bedrag dat dit jaar al oploopt tot 360 euro. Mensen met een minimuminkomen kunnen nu dus niet meer voor hun gezondheid kiezen, want ze kunnen dit bedrag echt niet betalen. Laat staan als je een gezin hebt dat van een laag inkomen moet rondkomen elke maand. Mensen gaan wachten met naar een ... doorgaan »

MOST READ