Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Pand 14 voor de 24 uurs vergunning!

De welbegeerde 24 uurs vergunning, elke club in Amsterdan zou die wel willen hebben. Zo ook Pand 14, we voldoen aan alle eisen als 1 van de weinige locaties die meedingde voor de 24 uursvergunning. Kat in het bakkie zou je zeggen.. Helaas heeft de gemeente besloten dat wij toch geen 24 uurs vergunning krijgen omdat we nog maar een jaar open zijn! Wij zijn het daar niet mee eens, en wij hopen jullie ook niet. Laat je stem horen voor Pand 14 zodat wij een bezwaarschrift kunnen indienen tegen deze uitspraak!! ... doorgaan »

MOST READ

• VANDAAG