Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Wij, verontruste Molukse vrouwen roepen op tot behoud Moluks Historisch Erfgoed

Het bestuur van de Stichting Moluks Historisch Museum in Utrecht heeft aangegeven dat zij de deuren van het Moluks Museum op 1 oktober 2012 moet sluiten. Wij, vrouwen/moeders, als draagsters van het Molukse voortbestaan, vinden dat het Moluks Museum voor de Molukse gemeenschap in Nederland en alle Nederlanders open moet blijven.

Het sluiten van het Moluks Museum verontrust ons vrouwen. Emotioneel voelt dit aan als het doorknippen van de ‘navelstreng’. De cultuurhistorische banden met onze familie in het land van herkomst, onze migratieperiode en het besef van de aanwezigheid ... doorgaan »

MOST READ

• VANDAAG