Teken de petitie tegen het nieuwe beleid van de gemeente Jaén (Spanje) voor de honden in het dodingstation. teken hier

Sign the petition against the new policy of the municipality of Jaén (Spain) for the dogs in the slaughter station. (Please, use google translate if you can't read Dutch but Animals matter to you!)

Het beleid is van het dodingscentrum veranderd door de gemeente Jaén ten koste van de honden.
Asiel ABYDA heeft lang gestreden om enige rechten te krijgen om de dieren in het dodingscentrum te verzorgen. Ze kregen toestemming om de dieren daar te bezoeken, te verzorgen, uit te laten en de honden verbleven in het dodingscentrum tot een adoptant voor ze was gevonden door de vrijwilligers van Abyda. Nu mogen ze dit niet meer!

Teken deze petitie en laat weten dat u tegen het nieuwe beleid bent en graag wilt dat Abyda weer voor de dieren zorgt en dat de honden kunnen verblijven totdat Abyda een adoptant voor ze heeft gevonden.

ABYDA heeft geen ruimte in het asiel en het was een geweldige oplossing want zo hadden ze een extra stukje ruimte voor de honden.
Maar de gemeente heeft een dierenarts aangesteld die samen met de gemeente een nieuw beleid heeft gemaakt. Iedereen kan en mag een hond adopteren uit het dodingscentrum, Er is geen controle en wie een hond wil haalt maar 1 op en wat ze er mee doen maakt niet uit. Maar ook worden er honden gedood die absoluut kans maken op een nieuw baasje maar iets meer tijd nodig hebben. Deze dieren krijgen nu geen kans meer door het nieuwe beleid.
ABYDA heeft met vriendelijke gesprekken geprobeerd om het beleid weer te veranderen en ze weer de rechten krijgen die ze hadden dat ABYDA over de honden gaat en de adopties doet. Helaas willen ze niet naar ABYDA luisteren. Zij denken na over verdere stappen.

Deze petitie wordt aan de gemeente Jaén door Friends of Animals en Abyda aangeboden.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens
Machtiging voor communicatie en / of overdracht van gegevens aan partners en derden die werkzaam zijn op het gebied van diensten, redactionele, energie-, telefonie-, toerisme-, communicatie-, entertainment-, financiele-, verzekerings-, automotive-, grootschalige consumptie-, humanitaire en liefdadigheidsorganisaties. En andere promotie- en commerciële doeleinden door middel van post- of telefoon- en / of geautomatiseerde oproep- of oproepcommunicatiesystemen zonder tussenkomst van een exploitant en / of elektronische communicatie zoals e-mail.

Reactielijst

Verwante petities

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter