Steun het Leidsch Studenten Rugby Gezelschap in hun strijd voor een rugbyveld teken hier

In oktober 2010 vierde het Leidsch Studenten Rugby Gezelschap (LSRG) haar 50 jarig jubileum. Gedurende die 50 jaar is het LSRG gehuisvest binnen het Leidse BioSciencePark en heeft het LSRG nauw samengewerkt met de Universiteit Leiden. De laatste 30 jaar is het LSRG gehuisvest op het Universitair Sportcomplex (USC).

Het USC wil echter volgend jaar verhuizen en op de nieuwe locatie is geen ruimte beschikbaar voor het LSRG. Er worden wel dure kunstrgras hockey- en voetbalvelden aangelegd, maar er spelen op dit moment geen hockey- en voetbalteams op het USC. Studenten hockeyverenigingen en studenten voetbalverenigingen spelen al jaren op andere locaties en de grootste studenten hockey- en voetbalverenigingen hebben al aangegeven niet terug te willen keren naar het nieuwe USC.

Het LSRG is het niet eens met deze gang van zaken en voelt zich niet serieus genomen door de Universiteit. De Universiteit redeneert dat rugby een kleine sport is en dat hockey en voetbal meer potentie hebben. Ondanks dat de grootste verenigingen niet terug willen komen.

Het LSRG heeft deze petitie opgezet om aan te tonen dat het wel degelijk serieus genomen moet worden en dat er veel draagvlak is voor studenten rugby in Leiden.

Steun het LSRG in de strijd voor een veld en teken de petitie!

Voor meer informatie over het Leidsch Studenten Rugby Gezelschap, surf naar www.lsrg.nl.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Reactielijst

Verwante petities

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter