Dierenambulance Dordrecht per 20 juli 2011 opgeheven. Ambulancemedewerkers ontslagen. Dierenambulance Dordrecht en medewerkers moet terug! teken hier

Het bestuur van de overkoepelende organisatie Dierenwaarden wil de vrijwilligers niet langer hun werk uit laten voeren. Afgelopen week beklaagden de medewerkers zich in het TV Dordrecht Nieuws en in een plaatselijk nieuwsblad over de gang van zaken binnen Dierenwaarden. Zij zijn het niet eens met een aantal voorwaarden.
Als reactie op het opstandige gedrag wil Dierenwaarden nu niet langer verder met de Dordtse vrijwilligers. Dierenwaarden is ontstaan na een fusie van negen dierenambulance-organisaties en is onderdeel van de Dierenbescherming.

De dierenambulance moest door de medewerkers Dordrecht worden ingeleverd.
De ambulances van Zwijndrecht en Sliedrecht namen het werk in Dordrecht over.
Dit betekent dat de dierenambulance niet altijd op tijd in Dordrecht aanwezig kan zijn, met alle gevolgen van dien, al waarvan wij een registratie op onze website zullen bijhouden.

Ten tijde van de vakantiemaanden wordt een groot aantal huisdieren op straat gedumpt, waaronder veel kittens. De meldingen naar de dierenambulance vinden veelal ook ’s nachts plaats. ’s Avonds en ’s nachts is er bij dierenasiel Louterbloemen geen opvang beschikbaar, waardoor gewonde huisdieren, alsmede de kittens niet kunnen worden verzorgd en mogelijk de ochtend niet zullen halen. De nieuwe en strenge regels van Dierenwaarden druisen daarom tegen het gevoel van een groot aantal medewerkers van de dierenambulance in.

Organisatiestuctuur zoals deze in de fusieplanning aan het begin van het jaar in concept lag:

Eén van de redenen waarom wij stoppen moesten is het aankaarten van het al dan niet respectvol omgaan met overleden dieren bij asiel Louterbloemen, deze kliko stond al ruim 3 maanden overvol in de koeling! De medewerkers van de dierenambulance vonden dat
dit NIET kon. En zo hebben wij vele voorbeelden hiervan. Het zal je lieveling maar zijn!
Lees hierover vooral onderaan op de site van de Dierenambulance Dordrecht en zie de schokkende foto:

Inmiddels vragen veel dierenliefhebbers zich af na het zien van de foto, die bij de Louterbloemen werd gemaakt, of hun vermiste kat mogelijk gechipt in de kliko bij dierenasiel Louterbloemen ligt.

Teken deze petitie voor een snelle terugkeer van de Dierenambulance Dordrecht en hun ervaren medewerkers, inclusief zeer goede respectvolle afspraken met Dierenwaarden en een diervriendelijke situatie op zeer korte termijn!

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst

Verwante petities

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in

Reactie

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Doel van de actie behaald !

Laatste Handtekeningen

alle handtekeningen bekijken

Gegeven

Henk de HeerDoor:
DierenIn:
Voor wie de petitie bestemd is:
De petitie zal worden aangeboden aan Frank Dales, directeur van de Dierenbescherming.

Officiële ondersteuners petitie:
Medewerkers van de Dierenambulance Dordrecht

dieren, dierenambulance, dierenbescherming, dierenwaarden, dordrecht, honden, katten, reptielen, vogels

Vrienden uit je adresboek uitnodigen

Codes Om Link Te Delen

directe link

html link

link voor forum zonder titel

link voor forum met titel