De Bunker moet openblijven! teken hier

In een poging culturele broedplaats 'De Bunker' bij de NDSM-Helling in Noord te sluiten gebruikt stadsdeel Noord totaal ongefundeerde argumenten over ernstige overlast die de grootschalige feesten zouden veroorzaken.

"De feesten leiden tot inbraken, ontoelaatbare agressie en vernielingen bij geparkeerde auto's en omliggende bedrijven", aldus stadsdeelvoorzitter Rob Post.

Maar volgens de organisatoren zijn de feesten helemaal niet zo grootschalig als het stadsdeel beweert. Er worden maximaal 283 mensen in de locatie toegelaten. Dit is een opgelegde beperking van het Stadsdeel welke door de organisatoren geaccepteerd is en gehandhaafd wordt. Ook met de geluidsoverlast zou het meevallen. Dit wordt ondersteund door omwonenden.

Ook blijkt er van inbraken geen sprake te zijn. Een woordvoerder van MTV geeft desgevraagd te kennen geen overlast te hebben en evenmin last van inbraken te hebben gehad.

Bovendien is de bunker door de organisatoren van bouwval uitgebouwd tot een mooie locatie met nooduitgangen. De brandweer aangegeven toen deze bij een feest aanwezig was dat ze het zeer gezellig vonden, en er de gehele nacht geen reden was in actie te komen. De brandweer heeft zelfs aangegeven dat er behalve de stereo-installatie niks brandbaars aanwezig is in het betonnen complex.

Bezoekers zelf, maar ook omwonenden, laten blijken dat de bezoekers van de locatie allesbehalve agressief of crimineel zijn, en dat van geluidsoverlast totaal geen sprake is.

TEKEN DEZE PETITIE ALS JE TEGEN SLUITING VAN DE BUNKER BENT!

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst