Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg teken hier

Het is genoeg geweest! We betalen maandelijks een hoge premie om ons te verzekeren voor onze gezondheid, dit is logisch want gezondheidszorg is nou eenmaal duur, en hier zal niemand over klagen. Maar sinds een aantal jaren heeft de overheid bedacht dat er een verplicht eigen risico ingevoerd moest worden, een bedrag dat dit jaar al oploopt tot 360 euro. Mensen met een minimuminkomen kunnen nu dus niet meer voor hun gezondheid kiezen, want ze kunnen dit bedrag echt niet betalen. Laat staan als je een gezin hebt dat van een laag inkomen moet rondkomen elke maand. Mensen gaan wachten met naar een arts te gaan, of halen hun medicatie niet meer op bij de apotheek, dit is gevaarlijk, voor sommige mensen zelfs dodelijk!!

Dit MOET stoppen. Het is niet eerlijk dat alleen mensen die genoeg verdienen nog naar de dokter kunnen gaan en hun medicatie kunnen nemen. Gezondheidszorg is een belangrijke levensbehoefte, en zou echt geen luxe moeten zijn. Er wordt aan zoveel uiteenlopende dingen veel te veel geld uitgegeven door de overheid, hier kan makkelijk op bezuinigd worden. Maar laten we nou niet gaan bezuinigen op de gezondheidszorg, dit is een groot goed en belangrijk voor elk mens, arm of rijk!!

Laat het dan teruggaan naar het eerste jaar van alle veranderingen, dat mensen die geen zorg gebruikten een bedrag terugkregen aan het einde van het jaar. Of kom met andere oplossingen..

Help mij mee en teken deze petitie. Het is heel belangrijk voor elk mens dat we zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen Alvast heel erg bedankt!

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens
Machtiging voor communicatie en / of overdracht van gegevens aan partners en derden die werkzaam zijn op het gebied van diensten, redactionele, energie-, telefonie-, toerisme-, communicatie-, entertainment-, financiele-, verzekerings-, automotive-, grootschalige consumptie-, humanitaire en liefdadigheidsorganisaties. En andere promotie- en commerciƫle doeleinden door middel van post- of telefoon- en / of geautomatiseerde oproep- of oproepcommunicatiesystemen zonder tussenkomst van een exploitant en / of elektronische communicatie zoals e-mail.

Reactielijst

Verwante petities

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter