Donaties

ONLINE DONATIES

Activism - Online Petities is een onafhankelijke website. Steun ons met een donatie volgens de op deze pagina beschreven wijze.

Activism - Online Petities accepteert geen directe sponsoring van acties en verkoopt geen gegevens van degenen die de petities hebben ondertekend. Onze activiteit is en zal altijd gratis blijven.

We willen geen deel uit maken van het vrijemarktdenken, idealen hebben immers geen prijs.
Daarom vragen we om jouw hulp.

Een groot aantal acties die begonnen zijn op Activism - Online Petities hebben uiteindelijk gezegevierd en hebben het leven van kleine gemeenschappen of zelfs hele landen veranderd. Niets is zo effectief als het actievoeren van onderaf, iets wat alleen op internet kan en waarvoor alleen internet genoeg bewustzijn los kan maken.

Stuur ons jouw bijdrage en help ons om iedereen op de hele wereld de mogelijkheid, middelen en informatie te blijven bieden om een verandering in hun gemeenschap teweeg te brengen.

Alleen door de steun die we vrijwillig ontvangen van donateurs kunnen we al onze projecten doen groeien.

Al het geld is bestemd voor het dure onderhoud van alle websites wereldwijd van Activism - Online Petities en voor het geven van bekendheid aan de afzonderlijke petities.

Door deze code te volgen zijn we belangrijke partners geworden van Non-Profitorganisaties, niet-overheidsinstellingen, en eenvoudige burgers over de hele wereld.
Op deze plek gaan geweldsloze acties van start.

Ook een kleine donatie is genoeg. Steun het goede doel

Je kunt doneren aan Activism - Online Petities door middel van:

ONLINE DONATIES

Het bedrag kan naar believen worden aangepast. Wees vrij om te doneren hoeveel jij juist acht.

OFFLINE DONATIES

Het is mogelijk om een cheque of een acceptgiro op te sturen.
Stuur een mailtje naar donation@internetpetition.org aen we sturen je alle details.
Op verzoek kunnen we een bevestiging van de donatie opsturen voor fiscale doeleinden.