Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

GRAAIEN, DRAAIEN en BLUNDEREN (door de overheid)

In mijn vorige blog, het Nederlandse omdenken, probeerde ik aan te geven hoe de rechtsstaat hulpverleners behandeld, nadat ze zich naar eer en geweten ingezet hebben. Naar aanleiding van deze blog kwamen honderden reacties van lezers die ook geen barst meer snappen van het systeem wat ooit opgezet is om recht te doen aan slachtoffers

Rechters staan ver van alle ellende af. Daders die ze moeten veroordelen krijgen korte straffen inclusief weekend verlof. In die weekenden kunnen ze zich dan weer lekker uitleven: verkrachting, een roofoverval en soms een moord. En hoe raar; Nooit iemand ... doorgaan »