Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Yuri Honing, cancel Red Sea Jazz festival in Israel

Dutch musician Yuri Honing is scheduled to play at the Red Sea Jazz festival. in Eilat, Israel, on 17-18-29-1-2013. Dutch citizens, with the support of Israeli citizens, have launched this petition to ask Mr Honing to cancel his performance, in solidarity with the Palestinian civil society cultural boycott call. This call is aimed at Israeli government-sponsored events, whose aim is masking Israeli human rights violations by art and culture. The Portico Quartet [UK] have already cancelled their participation in the festival due to moral-political reasons, namely their opposition to Israel's ... doorgaan »

MOST READ