Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Stop de bezuinigingen in de gezondheidszorg!

Wij, Marion Speetjens en Guido Bindels, constateren,  namens onze gehandicapte dochter Brigitte, dat de bezuinigingen in de gezondheidszorg in het algemeen en de gehandicaptenzorg in het bijzonder onaanvaardbare proporties hebben aangenomen en verzoeken daarom om deze bezuinigingen onmiddellijk stop te zetten en met terugwerkende kracht terug te draaien!

Ouders van gehandicapte kinderen moeten steeds meer eigen bijdrages betalen. Daar hebben ze tot op zekere hoogte begrip voor. De kosten van de zorg in Nederland rijzen immers de pan uit en wij zijn als ouders van een gehandicapt ... doorgaan »

MOST READ

• VANDAAG