Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Sara moet opgenomen worden!

Naar aanleiding van heel veel klachten van dames start ik deze petitie. Het gaat namelijk om een persoon genaamd Sara. Ze is beheerdster van een beauty groep op facebook genaamd ' Soso beauty '. Ze bedreigd en scheld mensen uit in haar vrije tijd, voornamelijk dames. Alsof dat niet genoeg is benaderd ze ook de vriendjes en mannen van de dames. Wij ervaren dit erg storend, je kan hier zeker spreken over stalking. Wij willen dat ze zsm opgenomen word in een psychiatrische inrichting, bijv delta of pieterbaancentrum. ... doorgaan »

LAATSTE GEBEURTENISSEN

Handgemaakt met liefde door Nextonemedia