Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Volgens het FD van 6 augustus hebben VVD en PvdA het voornemen de zelfstandigenaftrek in de inkomstenbelasting af te schaffen of flink te beperken. Ook wordt gesproken over de optie de zelfstandigenaftrek te laten bestaan, maar een ‘zzp-belasting’ in te voeren, wat voor een grote groep ondernemers op hetzelfde neerkomt.

Wij roepen de regering op dit voornemen te laten varen. De zelfstandigenaftrek is ingevoerd om ondernemers te compenseren voor allerlei kosten die een werknemer nu eenmaal niet heeft. Denk bijvoorbeeld aan een arbeidsongeschiktheidsverzekering, om maar een grote ... doorgaan »

LAATSTE GEBEURTENISSEN

Handgemaakt met liefde door Nextonemedia