Petitie maken >

• Maak uw petitie
  • Verander de wereld!

WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Verlos Gaza nu

Wij het volk van nederland en ondertekende van deze petitie, eisen van de Nederlandse minister president meneer Mark Rutte, dat hij druk uitoefent op Israel om de Genocide van de Palestijnen te stoppen. Wij hebben lang genoeg toegekeken hoe Gaza vernietigd wordt. Over de hele wereld is het overduidelijk wat de ernstige gevolgen voor het land is en wij zijn van mening dat er per direct een humanitaire oplossing moet komen. Het doden van burgers en kinderen moet stoppen. Wij eisen dat Nederland zich hier voor gaat inzetten! Er zijn al te veel slachtoffers gevallen en wij laten u zien waar ons ... doorgaan »

MOST READ