STOP TAX ON THE MONEY USED FOR PAYING STUDENT LOANS firmar ahora

Citizens ought not need to pay government or state income tax on wages, retirement reserves, standardized savings, or other pay to incentivize training advance reimbursement, when it is utilized to reimburse education loan debt. The volume of education loan is taking off, the advance rates are amazingly high in respect to rates paid for investment funds, and the middle class- - youthful and old - is saddled with education loan debt. We require a mechanism like 529 strategies that will make it simple to move cash from wages, retirement reserves, government disability or other pay into tax free records that can be utilized to settle up student and Parent Plus loans. I, undersigned, would like to request the New York State House to stop the state and federal income tax on wages, social security and any other income like retirement funds, when they are used to repay the loans for education purpose. Raise your voice for this issue by signing this petition

Patricia Gomez– Tax Manager at Swiftbadcreditloans.com

patriciagomez@texdept.com

2352 McKinney Ave, Dallas, TX 75201, United States

Tel: +1 124-425-5843

Firma La Campaña

Firma con Facebook sign_with_twitter

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Consentimiento para el tratamiento de datos personales
Autorización de comunicación y/o transferencia de datos a socios y terceros que operan en los sectores de servicios, editorial, energía, telefonía, turismo, comunicación, entretenimiento, financiero, seguros, automoción, consumo a gran escala, Y otros propósitos promocionales y comerciales por medio de correo o teléfono y/o sistemas automatizados de comunicación de llamada o llamada sin la intervención de un operador y/o comunicaciones electrónicas tales como correo electrónico.

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook sign_with_twitter

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Consentimiento para el tratamiento de datos personales

Objetivo de la campaña

Firmas Recientes

Todavía no ha firmado nadie para esta campaña

Ya no es un usuario registradoPor: