SAVE THE CHATTERTON COTTAGE PROJECT firmar ahora

Chatterton House, the birthplace of famous Bristolian boy-poet Thomas Chatterton, has over the past seven years fallen into a serious state of disrepair - despite the council's obligation to maintain the building due to its listed status. We have recently occupied the building and are taking direct action to save both the building and its cultural status. We think it is terrible that the works of Thomas Chatterton are so little known in his own city and aim to spread the word through poetry open mic nights and other cultural events.

Recently we have come under pressure from the council to leave the property. They have claimed that they were planning to do work on the building in July but this seems unlikely since they have left the building empty for the past SEVEN years without doing anything to it.

If you support our occupation and renovation of the building and would like to see Bristol celebrate the heritage of Chatterton then please sign this petition. Your support is much appreciated.

Firma La Campaña

Firma con Facebook sign_with_twitter

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Consentimiento para el tratamiento de datos personales
Autorización de comunicación y/o transferencia de datos a socios y terceros que operan en los sectores de servicios, editorial, energía, telefonía, turismo, comunicación, entretenimiento, financiero, seguros, automoción, consumo a gran escala, Y otros propósitos promocionales y comerciales por medio de correo o teléfono y/o sistemas automatizados de comunicación de llamada o llamada sin la intervención de un operador y/o comunicaciones electrónicas tales como correo electrónico.

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook sign_with_twitter

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Consentimiento para el tratamiento de datos personales

Objetivo de la campaña

Firmas Recientes

ver todas las firmas

Ninguna etiqueta