STOP TAX ON THE MONEY USED FOR PAYING STUDENT LOANS underskrive nu

Citizens ought not need to pay government or state income tax on wages, retirement reserves, standardized savings, or other pay to incentivize training advance reimbursement, when it is utilized to reimburse education loan debt. The volume of education loan is taking off, the advance rates are amazingly high in respect to rates paid for investment funds, and the middle class- - youthful and old - is saddled with education loan debt. We require a mechanism like 529 strategies that will make it simple to move cash from wages, retirement reserves, government disability or other pay into tax free records that can be utilized to settle up student and Parent Plus loans. I, undersigned, would like to request the New York State House to stop the state and federal income tax on wages, social security and any other income like retirement funds, when they are used to repay the loans for education purpose. Raise your voice for this issue by signing this petition

Patricia Gomez– Tax Manager at Swiftbadcreditloans.com

patriciagomez@texdept.com

2352 McKinney Ave, Dallas, TX 75201, United States

Tel: +1 124-425-5843

Underskriv Petitionen

Underskriv med Facebook sign_with_twitter
eller

Hvis du allerede har en konto log dig ind, ellers start registrering og underskriv ved at udfylde felterne herunder.
E-mail og password vil blive din konto data, så du kan underskrive andre petitioner, efter du har logget dig ind.

Privatlivets fred i søgemaskinerne? Du kan bruge et kaldenavn:

Jeg bekræfter registrering, og jeg accepterer Brug og begrænsninger af tjenester

Jeg bekræfter, at jeg har læst Politik til beskyttelse af personlige oplysninger

Samtykke til behandling af personoplysninger
Tilladelse til kommunikation og / eller overførsel af data til partnere og tredjeparter, der opererer inden for tjenester, redaktionelle, energi, telefoni, turisme, kommunikation, underholdning, finansiel, forsikring, bilindustrien, stort forbrug, humanitære og velgørende organisationer. Og andre salgsfremmende og kommercielle formål ved hjælp af post- eller telefon- og / eller automatiserede opkalds- eller opkalds-kommunikationssystemer uden operatørens og / eller elektronisk kommunikation, såsom e-mail.

Væg