Login Or Register

Save our AIR CANADA passes!! Sauvons nos passes AIR CANADA!!

Description

In the past few years, thanks to the hard work of all employees, AIR CANADA has won numerous awards. We believe that passes are the reward for all thoses years that we dedicated to make AIR CANADA a success. It's way beyond than a benefit. We received so many testimonials on how passes are so important in our life.
By adding all our signatures, we are asking our dirigeants to keep our passes as they are right now. LETS SAVE OUR PASSES!
In solidarity.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dans les dernières années, grâce au travail de tout les employés, AIR CANADA à gagné de nombreux prix. Nous croyons que nos passes sont la récompense que nous méritons tous pour avoir aidé au succès d'AIR CANADA. Nous avons reçu beaucoup de témoignages à ce sujet et savons combien les passes sont importantes dans nos vies.
En ajoutant votre nom à cette pétition, nous demandons à nos dirigeants de garder nos passes comme elles le sont. SAUVONS NOS PASSES!
Solidarité!
People Signed